088 999 50 00

Algemene projectinformatie Roghmanlaan Loenen a/d Vecht

In opdracht van Vecht en Omstreken voert Van Wijk Vastgoedonderhoud onderhoudswerkzaamheden uit aan het appartementenblok waar uw woning onderdeel van is. In de week van maandag 12 januari 2026 starten wij de werkzaamheden gefaseerd op. De totale doorlooptijd van de werkzaamheden is ongeveer 3 weken. Dit is wel afhankelijk van de weersomstandigheden. 

Bij deze adressen gaan wij aan het werk:

  • Roghmanlaan 2 t/m 21.

Overlast

Onze vaklieden proberen zo min mogelijk overlast te bezorgen maar u zult wel merken dat er gewerkt wordt! Misschien is het wat stoffiger dan normaal. Ook zult u ‘werk-geluiden’ horen.

Bouwplaats

De bouwplaats voorzieningen, zoals een schaftkeet en een toilet plaatsen wij op enkele parkeervakken. Er is dus tijdelijk minder parkeergelegenheid in de buurt. Dit hebben wij in overleg met de gemeente afgestemd. 

Steigers: verboden voor onbevoegden

Het is niet toegestaan voor onbevoegden om de steigers te betreden. Zowel tijdens als buiten werktijden. LET OP: Door de steigers is het makkelijker om in te breken. Sluit ramen en deuren daarom af.

Werkzaamheden uitgevoerd door Van Wijk

Wat gaan wij doen? 

  • Plaatsen van steigers;
  • Houtschades aan houten kozijnen, ramen en deuren herstellen;
  • Het controleren van het hang en sluitwerk van uw woning;
  • Indien nodig herstelwerkzaamheden aan ‘vensterbank’ aan de buitenkant;
  • Vervangen van dilatatievoegen bij ‘vensterbank’ aan de buitenkant;
  • Schilderen van onbeschutte houten kozijnen, ramen, deuren;
  • Schilderen van onbeschutte stenen muren; 
  • Vervangen van verlichting (parkeergarage, fietsberging en containerruimte); 
  • Schoonmaken (betonnen traptreden, galerijvloeren, stalen hekwerken en aluminium lamellen).  

Verwacht Wat wordt er van mij verwacht

Wilt u:

  • Een strook van twee meter rondom uw woning vrijmaken zodat wij de steigers kunnen plaatsen;
  • Losse spullen (tuinmeubilair, barbecues, plantenbakken, vuilnisemmers, fietsen) verplaatsen zodat de gevels goed bereikbaar zijn?
  • Beplanting rondom uw woning snoeien of (op aanwijzing van de uitvoerder) verwijderen?
  • Voorzichtig zijn? En een oogje op uw huisdier(en) houden?
  • Indien van toepassing de poort naar de achtertuin op verzoek openlaten?
  • Vensterbanken leegruimen? Door trillingen van het schuren en frezen kunnen uw spullen namelijk van de vensterbank af vallen.
  • Tijdens het opbouwen en afbreken van de steigers op afstand (of binnen) blijven om ongelukken te voorkomen? Vraag aan de steigerbouwers of u er veilig langs kunt.

Tijdens de reinigingswerkzaamheden 

Bij het reinigen met hogedruk, vragen wij u de ramen, deuren en roosters te sluiten. 

Tijdens het schilderen 

We gaan delen schilderen. Het drogen van het schilderwerk duurt een aantal uur (afhankelijk van het weer). Past u op voor uw kleding? Onze schilders plaatsen bordjes om u te waarschuwen. 

Steigers

Om de werkzaamheden goed en veilig uit te voeren op hoger gelegen verdiepingen maken wij gebruik maken van steigers, die in de patio’s worden geplaatst. Met de bewoners op de begane grond maken wij een afspraak. De steiger wordt dóór de woning  aangevoerd.  Het is niet toegestaan om de steigers te betreden, ook niet na werktijd. 

Routing/planning 

Wij starten de werkzaamheden niet gelijktijdig op. Als we bij u gaan beginnen brengen wij u schriftelijk of mondeling op de hoogte.  

 

FAQ Veelgestelde vragen

Moet ik thuis blijven?
Wij hebben een aantal keer toegang nodig. Bijvoorbeeld om de deur te schilderen. Wij maken hiervoor een afspraak met u.
Ik ben niet thuis op het afgesproken tijdstip. Wat moet ik doen?
U kunt een nieuwe afspraak maken met teamleider Frank van der Meer. Zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
Kan ik mijn schotelantenne door jullie laten verwijderen?
Nee. De schotelantenne moet u zelf verwijderen.
Schade?
Schades graag binnen 48 uur melden bij teamleider Frank van der Meer. Zijn gegevens staan verderop vermeld. Of u kunt het www.vanwijkvgo.nl/evaluatieformulier gebruiken. Wij raden u aan om uw spullen op tijd weg te halen. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor de gevolgen als u uw spullen niet weghaalt.
Waar kan ik terecht voor vragen of klachten tijdens de werkzaamheden?
Tijdens het werk kunt u terecht bij teamleider Frank van der Meer, zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
Een andere vraag?
Voor vragen over de dagelijkse werkzaamheden, voor eventuele suggesties of problemen over de uitvoering kunt u contact opnemen met teamleider Frank van der Meer, de contactgegevens staan verderop vermeld.

Plattegrond en routing

Rood omlijnde woningen: Hier voeren wij werkzaamheden uit.

Grijs omlijnde woningen: Hier voeren wij geen werkzaamheden uit.

Afspraak maken?

U kunt een afspraak maken tijdens onze werktijden die zijn als volgt:

Maandag
07.00 - 16.00 uur
Dinsdag
07.00 - 16.00 uur
Woensdag
07.00 - 16.00 uur
Donderdag
07.00 - 16.00 uur
Vrijdag
07.00 - 16.00 uur
Zullen wij u terugbellen?

Contact

Neem direct contact op met teamleider Frank van der Meer.

Klacht of compliment?

Wilt u iets kwijt over het project dat wij hebben uitgevoerd, vul dan op dit hier uw bevindingen in.


U kunt telefonisch een afspraak maken of via onderstaand formulier. Let op, uw afspraak dient nog te worden bevestigd.

Adres(Vereist)
DD slash MM slash JJJJ
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

Uw contactpersonen we denken graag mee


Kantoor


Pieter Arians
Projectleider (senior)

Op locatie


Frank van der Meer
Teamleider
Michael Kragten
Uitvoerder
Download de PDF