088 999 50 00

Algemene projectinformatie Prinses Marijkestraat – Prinses Margrietstraat Loosdrecht

In opdracht van Vecht en Omstreken voert Van Wijk Vastgoedonderhoud onderhoudswerkzaamheden uit aan uw woning. In de week van maandag 29 september 2025 starten wij de werkzaamheden gefaseerd op. De totale doorlooptijd van de werkzaamheden duurt ongeveer acht weken. Onze vaklieden proberen zo min mogelijk overlast te bezorgen maar u zult wel merken dat er gewerkt wordt! Misschien is het wat stoffiger dan normaal. Ook zult u ‘werk-geluiden’ horen.

Bij deze adressen gaan wij aan het werk:

  • Prinses Marijkestraat 2-4-6.
  • Prinses Margrietstraat 1a-3-5-7-13-17-18-20-21-22-23-25-26-28-29-30-31-32-33-35-39-40-41-42-43-44-45-46-48-50-52-54-56-58-60.

Overlast

Onze vaklieden proberen zo min mogelijk overlast te bezorgen maar u zult wel merken dat er gewerkt wordt! Misschien is het wat stoffiger dan normaal. Ook zult u ‘werk-geluiden’ horen.

Bouwplaats

De bouwplaatsvoorzieningen, zoals een schaftkeet en een toilet plaatsen wij op enkele parkeervakken. Er is dus tijdelijk minder parkeergelegenheid in de buurt. Dit hebben wij in overleg met de gemeente afgestemd.

Steigers: verboden voor onbevoegden

Het is niet toegestaan voor onbevoegden om de steigers te betreden. Zowel tijdens als buiten werktijden. LET OP: Door de steigers is het gemakkelijker om in te breken. Sluit ramen en deuren daarom af.

Werkzaamheden uitgevoerd door Van Wijk

Wat gaan wij doen?

Algemene werkzaamheden

  • Herstellen van houtrot bij kozijnen, ramen en deuren;
  • Schilderen van houten kozijnen, ramen en deuren.
  • De gevels van de woningen worden gereinigd en indien nodig plaatselijk hersteld;
  • De gevels worden na de reinigingswerkzaamheden gehydrofobeerd.

Aanvullende informatie voegwerk:

  • Wij proberen de overlast te beperken. Maar u kunt tijdens deze werkzaamheden overlast ondervinden door geluid en trillingen. Ook zal het extra stoffig zijn.

Aanvullende informatie Hydrofoberen:

  • Als er werkzaamheden worden uitgevoerd, waarbij de onderdelen worden gehydrofobeerd.
    Betekent dat deze gevels waterafstotend worden gemaakt door een transparante laag. U ziet daar verder niks van, maar houdt uw gevels droog.

Pas op: NAT

Het drogen van het schilderwerk duurt een aantal uur (afhankelijk van het weer). Past u op voor uw kleding? Onze schilders plaatsen bordjes om u te waarschuwen.

Verwacht Wat wordt er van mij verwacht

Wilt u:

  • Een strook van drie meter rondom het gebouw vrijhouden?
  • Losse spullen (tuinmeubilair, barbecues, plantenbakken, vuilnisemmers, fietsen) tijdelijk verplaatsen, zodat de gevels goed bereikbaar zijn;
  • Beplanting rondom uw woning snoeien of op onze aanwijzing verwijderen;
  • Voorzichtig zijn? En een oogje op uw huisdier(en) houden?
  • Indien van toepassing; de poort naar de achtertuin op ons verzoek openlaten?
  • Vensterbanken leegruimen? Door trillingen van het schuren en frezen kunnen uw spullen namelijk van de vensterbank af vallen.

Tijdens het reinigen

Bij het reinigen met hogedruk, vragen wij u de ramen, deuren en roosters te sluiten.

Tijdens opbouwen van de steigers

  • Blijf zo veel mogelijk binnen om ongelukken te voorkomen. Vraag aan de steigerbouwers of u veilig uw woning kunt verlaten.
  • Parkeer uw auto op voldoende afstand.

FAQ Veelgestelde vragen

Moet ik thuis blijven?
Wij hebben een aantal keer toegang nodig. Bijvoorbeeld om de deur te schilderen . Wij maken hiervoor een afspraak met u.
Ik ben niet thuis op het afgesproken tijdstip. Wat moet ik doen?
U kunt een nieuwe afspraak maken met teamleider Frank van der Meer. Zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
Kan ik mijn schotelantenne door jullie laten verwijderen?
Nee. De schotelantenne moet u zelf verwijderen.
Schade?
Schades graag binnen 48 uur melden bij teamleider Frank van der Meer. Zijn gegevens staan verderop vermeld. Of u kunt het www.vanwijkvgo.nl/evaluatieformulier gebruiken. Wij raden u aan om uw spullen op tijd weg te halen. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor de gevolgen als u uw spullen niet weghaalt.
Waar kan ik terecht voor vragen of klachten tijdens de werkzaamheden?
Tijdens het werk kunt u terecht bij teamleider Frank van der Meer, zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
Een andere vraag?
Voor vragen over de dagelijkse werkzaamheden, voor eventuele suggesties of problemen over de uitvoering kunt u contact opnemen met teamleider Frank van der Meer, de contactgegevens staan verderop vermeld.

Plattegrond en routing

  • Rood omlijnde woningen: Hier voeren wij werkzaamheden uit.

  • Grijs omlijnde woningen: Hier voeren wij geen werkzaamheden uit.

Planning

Wij starten niet overal gelijktijdig op. Bij aanvang van de werkzaamheden op uw adres, brengen wij u (schriftelijk of mondeling) op de hoogte.

Afspraak maken?

U kunt een afspraak maken tijdens onze werktijden die zijn als volgt:

Maandag
07.00 - 16.00 uur
Dinsdag
07.00 - 16.00 uur
Woensdag
07.00 - 16.00 uur
Donderdag
07.00 - 16.00 uur
Vrijdag
07.00 - 16.00 uur
Zullen wij u terugbellen?

Contact

Neem direct contact op met teamleider Frank van der Meer.

Klacht of compliment?

Wilt u iets kwijt over het project dat wij hebben uitgevoerd, vul dan op dit hier uw bevindingen in.


U kunt telefonisch een afspraak maken of via onderstaand formulier. Let op, uw afspraak dient nog te worden bevestigd.

Adres(Vereist)
DD slash MM slash JJJJ
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

Uw contactpersonen we denken graag mee


Kantoor


Pieter Arians
Projectleider (senior)

Op locatie


Frank van der Meer
Teamleider
Michael Kragten
Uitvoerder
Download de PDF