088 999 50 00

Algemene projectinformatie Dudok de Witstraat 1 t/m 13 , 42 t/m 48 Breukelen

In opdracht van Vecht en Omstreken gaat Van Wijk Vastgoedonderhoud onderhoudswerkzaamheden uitvoeren aan uw woning. In de week van maandag 9 juni 2025 starten wij de werkzaamheden in fases op. Wij starten niet bij alle woningen tegelijk. Verderop in deze brochure ziet u de routing welke wij zullen aanhouden. De totale doorlooptijd van de werkzaamheden duurt ongeveer vier weken.

Voordat wij aan uw woning beginnen, zullen wij schriftelijk of persoonlijk informeren.

Onze vaklieden proberen zo min mogelijk overlast te bezorgen maar u zult wel merken dat er gewerkt wordt! Misschien is het wat stoffiger dan normaal. Ook zult u ‘werk-geluiden’ horen. Vooral het herstel van het voegwerk en betonschades zijn luidruchtige klussen.

Bouwplaats

De bouwplaatsvoorzieningen, zoals een schaftkeet en een toilet plaatsen wij op enkele parkeervakken. Er is dus tijdelijk minder parkeergelegeheid in de buurt.

Steigers: verboden voor onbevoegden

Het is niet toegestaan voor onbevoegden om de steigers te betreden. Zowel tijdens als buiten werktijden. LET OP: Door de steigers is het gemakkelijker om in te breken. Sluit ramen en deuren daarom goed af.

Werkzaamheden uitgevoerd door Van Wijk

Wat gaan wij doen?

  • Voegwerk herstel raamdorpelstenen;
  • Herstelwerkzaamheden aan schoorsteen;
  • Herstellen betonschades (luifels en balkon);
  • Herstellen houtrot schades (kozijnen, ramen en deuren);
  • Schilderen van houten kozijnen, ramen en deuren;
  • Indien aanwezig het schilderen van garagedeuren en betonnen lateien;
  • Waar nodig aanbrengen van vloercoating op de balkons;
  • Schoonmaken van de luifels.

Aanvullende informatie

Reinigingswerkzaamheden

  • Bij het reinigen met hogedruk, vragen wij u de ramen, deuren en roosters te sluiten.

Tijdens het aanbrengen van de vloercoating

  • Kan het balkon tijdelijk niet worden gebruikt. Tijdens het werk wordt u hierover geïnformeerd.

Tijdens de schilders werkzaamheden

  • We gaan schilderen. Het drogen van het schilderwerk duurt een aantal uur (afhankelijk van het weer). Past u op voor uw kleding? Onze schilders plaatsen bordjes om u te waarschuwen.

Verwacht Wat wordt er van mij verwacht

Wilt u:

  • Een strook van drie meter rondom het gebouw vrijhouden?
  • Losse spullen (tuinmeubilair, barbecues, plantenbakken, vuilnisemmers, fietsen) tijdelijk verplaatsen in de voor- en achtertuin, zodat de gevels goed bereikbaar zijn;
  • Beplanting rondom uw woning snoeien of op aanwijzing van de uitvoerder verwijderen;
  • Voorzichtig zijn? En een oogje op uw huisdier(en) houden?
  • Indien van toepassing; de poort naar de achtertuin op verzoek openlaten?
  • Vensterbanken leegruimen? Door trillingen van het schuren en frezen kunnen uw spullen namelijk van de vensterbank af vallen.

Inzet van steigers

  • Om de werkzaamheden goed en veilig uit te voeren, zullen wij gebruik maken van steigers, in uw voor tuin. Tijdens de opbouw van deze steigers vragen wij u om voorzichtig te zijn. Het is niet toegestaan om gebruik te maken van de steigers.

Routing/ planning

  • Wij kunnen niet overal tegelijk starten. Bij aanvang van de werkzaamheden krijgt u schriftelijk en/of mondeling bericht. Verderop kunt u zien waar wij starten en hoe de routing is.

FAQ Veelgestelde vragen

Moet ik thuis blijven?
Wij hebben uw hulp een paar keer nodig. Bijvoorbeeld om de deur te schilderen of de onderhoudsbeurt aan de ramen uit te voeren. Wij zullen een afspraak met u maken.
Ik ben niet thuis op het afgesproken tijdstip. Wat moet ik doen?
U kunt een nieuwe afspraak maken met teamleider Frank van der Meer. Zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
Kan ik mijn schotelantenne door jullie laten verwijderen?
Nee. De schotelantenne moet u zelf verwijderen.
Schade?
Schades graag binnen 48 uur melden bij teamleider Frank van der Meer. Zijn gegevens staan verderop vermeld. Of u kunt het www.vanwijkvgo.nl/evaluatieformulier gebruiken. Wij raden u aan om uw spullen op tijd weg te halen. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor de gevolgen als u uw spullen niet weghaalt.
Waar kan ik terecht voor vragen of klachten tijdens de werkzaamheden?
Tijdens het werk kunt u terecht bij teamleider Frank van der Meer, zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
Een andere vraag?
Voor vragen over de dagelijkse werkzaamheden, voor eventuele suggesties of problemen over de uitvoering kunt u contact opnemen met teamleider Frank van der Meer, de contactgegevens staan verderop vermeld.

Plattegrond en routing

  • Rood omlijnde woningen: Hier voeren wij werkzaamheden uit.

  • Grijs omlijnde woningen: Hier voeren wij geen werkzaamheden uit.

Afspraak maken?

U kunt een afspraak maken tijdens onze werktijden die zijn als volgt:

Maandag
07.00 - 16.00 uur
Dinsdag
07.00 - 16.00 uur
Woensdag
07.00 - 16.00 uur
Donderdag
07.00 - 16.00 uur
Vrijdag
07.00 - 16.00 uur
Zullen wij u terugbellen?

Contact

Neem direct contact op met teamleider Frank van der Meer.

Klacht of compliment?

Wilt u iets kwijt over het project dat wij hebben uitgevoerd, vul dan op dit hier uw bevindingen in.


U kunt telefonisch een afspraak maken of via onderstaand formulier. Let op, uw afspraak dient nog te worden bevestigd.

Uw contactpersonen we denken graag mee


Kantoor


Pieter Arians
Projectleider

Op locatie


Frank van der Meer
Teamleider
Michael Kragten
Uitvoerder
Download de PDF