Algemene projectinformatie Burgemeester van de Pollstraat 469-557
In opdracht van Stadgenoot voeren wij werkzaamheden uit aan uw woning en uw complex. Vanaf 3 december 2020 gaan wij beginnen met het bezoeken van alle woningen. Wij maken daarvoor een afspraak met u. De werkzaamheden nemen in totaal ongeveer 5 maanden in beslag. Per woning zijn we tien werkdagen bezig. De werkzaamheden zijn er voor uw wooncomfort en zorgen ervoor dat uw woning nog jaren mee kan. Verderop in dit boekje hebben wij op een rij gezet welke werkzaamheden dat zijn.
Wij proberen er alles aan te doen om de overlast voor u zoveel mogelijk te beperken, maar helaas is het tijdens zo’n groot project niet helemaal te voorkomen. Het is handig om te weten bij wie u terecht kunt met vragen of als er iets aan de hand is. De contactpersonen van zowel Stadgenoot als Van Wijk staan verderop vermeld.
Bezoek aan uw woning: opname
Mike van Duijn (Stadsgenoot) en Richard Renkema (Van Wijk VGO) komen bij u langs komen. Zij nemen van tevoren telefonisch contact met u om een afspraak te maken. Tijdens het bezoek wordt het volgende het volgende besproken:
- De werkzaamheden voor uw woning;
- Wat kunt u verwachten tijdens de werkzaamheden;
- Het verplaatsen en afdekken van uw meubels;
- De staat van uw keuken, badkamer en toilet;
- Of u zelf iets aan uw woning heeft veranderd, bijvoorbeeld een keuken, en hoe we daarmee omgaan (kan het blijven zitten of niet?);
- Vervangingen in uw woning incl. bijbehorende keuzes;
- De mogelijkheden voor het gebruik van de logeerwoning of andere tijdelijke voorziening;
- Alle overige vragen die u heeft.
Ook hoort u welke schade door de uitvoering van de werkzaamheden onvermijdbaar is en welke vergoeding daarvoor is afgesproken in het Sociaal Statuut (zoals bijvoorbeeld schilderwerk dat moet worden bijgewerkt). Alles wordt schriftelijk (en indien nodig met foto’s) vastgelegd. U ontvangt hiervan een kopie.