088 999 50 00

Hoogste klantwaardering 2024 voor Van Wijk: taart voor het team
9 april 2025

Woonin toetst elke maand de klanttevredenheid van de opgeleverde projecten bij hun bewoners. Het gerenommeerde kennis- en kwaliteitscentrum KWH voert deze onderzoeken uit. Alle bewoners waar planmatig onderhoud is uitgevoerd door één van de ketenpartners worden uitgenodigd om een vragenlijst in te vullen. Aan het einde van elk per jaar, worden alle scores opgeteld, geanalyseerd en gepresenteerd. De betrokken partijen leren van de resultaten en van elkaar! Dit jaar geeft Van Wijk het goede voorbeeld met een gemiddelde score van 7.8.

Namens Woonin reikte Gerrie van den Berg (regisseur Planmatig Onderhoud) aan Hans Jansen bij Van Wijk de tegel ‘Hoogste Klantwaardering Onderhoud 2024’ uit. Gerrie van den Berg: ‘Van Wijk is een relatief nieuwe ketenpartner voor Woonin, maar heeft al snel het voortouw genomen als het gaat om de klanttevredenheid bij planmatig onderhoud.’

Op de vraag aan Hans Jansen wat het geheim is, antwoordt hij: ‘Wij zijn bereikbaar voor de bewoners, ze krijgen altijd een reactie van ons. En wij werken met een vast team dat al jaren met elkaar samenwerkt. Ik denk dat dat het is.’