088 999 50 00

Algemene projectinformatie VvE Zeemanlaan 110 t/m 202 Utrecht

In opdracht van de VvE  Zeemanlaan via vb&t VvE diensten start Van Wijk Vastgoedonderhoud vanaf 6 april as.  met onderhoudswerkzaamheden. De werkzaamheden zullen afhankelijk van de weersomstandigheden negen weken duren. Om bij de ramen op de eerste tot en met de vijfde verdieping te kunnen, maken wij gebruik van hoogwerkers en een hangbakinstallatie.

Onze vaklieden proberen zo min mogelijk overlast te bezorgen maar u zult wel merken dat er gewerkt wordt! Misschien is het wat stoffiger dan normaal, vanwege het schuren. En u zult waarschijnlijk ook ‘werk-geluiden’ horen.

BOUWPLAATS

Onze bouwplaats (een schaftkeet en toilet) bouwen wij op enkele parkeervakken. Ook parkeren wij twee a drie (bedrijfs)auto`s. Er is tijdelijk dus minder parkeergelegenheid in de buurt.

Werkzaamheden uitgevoerd door Van Wijk

  • Reinigen van de gevels;
  • Schilderwerk houten kozijnen, ramen en deuren;
  • Schilderwerk randen balkons en consoles;
  • Schilderwerk van de metalen privacy-schermen balkons;
  • Schilderwerk gevelstucwerk;
  • Vervangen dilatatievoegen balkons (indien nodig);
  • Houtrotherstel indien nodig.

PAS OP: NAT

We gaan alle houten delen schilderen. Het drogen van het schilderwerk duurt een aantal uur
(afhankelijk van het weer). Past u op voor uw kleding? Onze schilders plaatsen bordjes om u te waarschuwen.

Verwacht Wat wordt er van mij verwacht

Algemeen, wilt u:

  • Losse spullen (balkonmeubilair, plantenbakken, vuilnisemmers) tijdelijk weghalen?
  • Uw satellietschotel (indien aanwezig) tijdelijk verwijderen?
  • Voorzichtig zijn? En een oogje op uw huisdier(en) houden?
  • De vensterbanken leegruimen? Door trillingen van het schuren en frezen kunnen uw spullen namelijk van de vensterbank vallen;
  • Parkeer uw auto/fiets/ander vervoersmiddel op voldoende afstand.

FAQ Veelgestelde vragen

Moet ik thuis blijven?
Wij hebben uw hulp een paar keer nodig. Bijvoorbeeld om de deur te schilderen of de onderhoudsbeurt aan de ramen uit te voeren. Wij zullen een afspraak met u maken.
Ik ben niet thuis op het afgesproken tijdstip. Wat moet ik doen?
U kunt een nieuwe afspraak maken met teamleider Joop van den Brink. Zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
Kan ik mijn schotelantenne door jullie laten verwijderen?
Nee. De schotelantenne moet u zelf verwijderen.
Schade?
Schades graag binnen 48 uur melden bij teamleider Joop van den Brink. Zijn gegevens staan verderop vermeld. Of u kunt het www.vanwijkvgo.nl/evaluatieformulier gebruiken. Wij raden u aan om uw spullen op tijd weg te halen. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor de gevolgen als u uw spullen niet weghaalt.
Waar kan ik terecht voor vragen of klachten tijdens de werkzaamheden?
Tijdens het werk kunt u terecht bij teamleider Joop van den Brink, zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
Een andere vraag?
Voor vragen over de dagelijkse werkzaamheden, voor eventuele suggesties of problemen over de uitvoering kunt u contact opnemen met teamleider Joop van den Brink, de contactgegevens staan verderop vermeld.

Plattegrond en routing

Planning

Wij starten op 6 april met het reinigen.

Wanneer het schilderwerk aan uw woning wordt uitgevoerd, zullen de schilders u verzoeken ramen en deuren te openen. U krijgt van tevoren bericht wanneer werkzaamheden aan uw woning worden uitgevoerd zodat u hiermee rekening kunt houden.

De privacy-schermen worden gedemonteerd zodat onze schilders makkelijker van balkon naar balkon kunnen gaan, dit voorkomt overlast voor u.

Afspraak maken?

U kunt een afspraak maken tijdens onze werktijden die zijn als volgt:

Maandag
7:30 - 16:00
Dinsdag
7:30 - 16:00
Woensdag
7:30 - 16:00
Donderdag
7:30 - 16:00
Vrijdag
7:30 - 16:00
Zullen wij u terugbellen?

Contact

Neem direct contact op met teamleider Joop van den Brink.

COVID-19

Wij hebben een speciale webpagina ingericht waar onze maatregelen van dag tot dag staan vermeld. Graag verwijzen wij u naar deze webpagina. U kunt 'm vinden op: www.vanwijkvgo.nl/richtlijnen-i-v-m-corona-virus.


Klacht of compliment?

Wilt u iets kwijt over het project dat wij hebben uitgevoerd, vul dan hier uw bevindingen in.


U kunt telefonisch een afspraak maken of via onderstaand formulier. Let op, uw afspraak dient nog te worden bevestigd.

Uw contactpersonen we denken graag mee


Kantoor


Henny Nieuwenhuijsen
Projectleider

Op locatie


Joop van den Brink
Teamleider

Opdrachtgever


Pierre Koreneef
Technisch Manager
Stefan Pater
Accountmanager
Download de PDF