088 999 50 00

Algemene projectinformatie Oeverzeggestraat 82 t/m 160 Amsterdam (IJburg)

In opdracht van Ymere voert van Wijk Vastgoedonderhoud vanaf 24 juni onderhoudswerkzaamheden uit aan de buitengevels.

 

Werkzaamheden uitgevoerd door Van Wijk

  • Het plaatsen van de steigers (alleen binnenring).
  • Hoogwerkers (alleen buitenring).
  • Onderhoudsbeurt aluminium deuren en ramen.
  • Reinigen van metalen onderdelen.
  • Het reinigen van betonnen onderdelen.
  • Herstelwerk ondergrond.
  • Schilderwerk.
  • Glasbewassing na de werkzaamheden.
  • Verwacht Wat wordt er van mij verwacht

    • De tuin ongeveer 2 meter vanaf de gevel vrij maken van obstakels. Zo kunnen wij de steiger plaatsen en geeft u de vakmensen de ruimte om hun werk uit te voeren.
    • Schotels en andere obstakels van de gevels te verwijderen.
    • Tijdens de werkzaamheden de ramen, deuren en roosters gesloten te houden. Dit om stof of water buiten te houden. Wanneer een raam of deur open moet laten wij u dit weten.
  • Voorzichtig te zijn rondom de plaats van de werkzaamheden. Voor eventuele schade aan uw eigendommen veroorzaakt door onoplettendheid van u kunt u ons niet aansprakelijk stellen.
  • Voor de zojuist genoemde punten vragen wij u om de aanwijzingen van de vaklieden goed op te volgen.
  • FAQ Veelgestelde vragen

    Moeten wij tijdens de werkzaamheden thuis zijn?
    Wij hebben uw medewerking een aantal keer nodig. Bijvoorbeeld om de deur te schilderen of de onderhoudsbeurt aan de ramen uit te voeren. Wij maken hiervoor een afspraak met u.
    Ik kan niet op de afgesproken datum/tijdstip thuis zijn. Wat moet ik doen?
    Als u niet aanwezig kunt zijn op de voorgestelde datum of het tijdstip, vragen wij u contact op te nemen met onze teamleider, de contactgegevens staan hieronder vermeld.
    Waar kan ik terecht voor vragen of klachten tijdens de werkzaamheden?
    Tijdens het werk kunt u terecht bij Wesley van Sluis, zijn contactgegevens staan hieronder vermeld.
    Tijdens de werkzaamheden is er schade ontstaan. Waar kan ik dit melden?
    U kunt eventuele schade binnen 48 uur per mail melden bij onze teamleider Wesley van Sluis. Zijn mailadres staat hieronder. Of u kunt hiervoor dit evaluatieformulier gebruiken. Wij zijn niet aansprakelijk als uw eigendommen beschadigen tijdens de uitvoering, als u deze niet op ons verzoek volledig heeft ontruimd of verwijderd.
    Kan ik mijn schotelantenne door de aannemer laten verwijderen?
    Nee, uw zelf aangebrachte schotelantenne mag u zelf voor aanvang van het werk verwijderen.
    Hebben wij overlast van de steigers?
    Voor de werkzaamheden worden rondom het gehele complex steigers geplaatst per fase en daar kunt u hinder van ondervinden. De steiger zal altijd zo geplaatst worden dat u altijd uw woning in en uit kunt. Wij willen u er op attenderen gedurende de periode van de werkzaamheden ramen en deuren op slot te houden.
    Hoe lang duren de werkzaamheden?
    De werkzaamheden zijn per woning verschillend en zullen gemiddeld een aantal dagen duren. Het project duurt totaal zo'n vijf weken.

    Onze planning voor een optimale doorlooptijd

    Afspraak maken?

    U kunt een afspraak maken op de volgende dagen / tijdstippen:

    Maandag
    07:00 - 16:30 uur
    Dinsdag
    07:00 - 16:30 uur
    Woensdag
    07:00 - 16:30 uur
    Donderdag
    07:00 - 16:30 uur
    Vrijdag
    07:00 - 16:30 uur
    Zullen wij u terugbellen?

    Contact

    Neem direct contact op met teamleider Wesley van Sluis.

    Niet tevreden?

    Bent u niet tevreden over Van Wijk Vastgoedonderhoud, vul dan hier uw bevindingen in.


    U kunt telefonisch een afspraak maken of via onderstaand formulier. Let op, uw afspraak dient nog te worden bevestigd.

    Uw contactpersonen we denken graag mee

    Wesley van Sluis
    Teamleider
    Menno Spelbos
    Hoofduitvoerder