088 999 50 00

Algemene projectinformatie Lou Jansenplein 1 t/m 73 & 2 t/m 80 Amsterdam

In opdracht van Zeeman  de Vries Vastgoedmanagers voeren wij onderhoudswerkzaamheden uit aan de trapportalen. In de week van maandag 29 augustus 2022  treffen wij voorbereidingen om werkzaamheden aan het complex uit te voeren. In totaal zijn we ongeveer 12 weken aan het werk. Bij onvoorziene (weer)omstandigheden, zou deze periode iets langer kunnen duren. Bij vertragingen brengen wij u schriftelijk op de hoogte. Onze vaklieden proberen zo min mogelijk overlast te bezorgen maar u zult wel merken dat er gewerkt wordt! Misschien is het wat stoffiger dan normaal, vanwege het schuren. En u zult ook ‘werk-geluiden’ horen. Het verwijderen van de wandtegels kan helaas niet zachtjes. Wij maken gebruik van hoogwerkers om de hogere delen veilig te bereiken.

Bouwplaats

De bouwplaatsvoorzieningen, zoals een schaftkeet en een toilet plaatsen wij op enkele parkeervakken. Er is dus tijdelijk minder parkeergelegeheid in de buurt.

Werkzaamheden uitgevoerd door Van Wijk

  • Reinigingswerkzaamheden in het trapportaal;
  • Wandtegels verwijderen in het trapportaal;
  • Stukwerk herstel in het trapportaal;
  • Repareren van kapotte houten onderdelen in het trapportaal;
  • Schilderen van het trapportaal en de woningstoegangsdeuren.

Pas op: NAT

We gaan alle houten delen schilderen. Het drogen van het schilderwerk duurt een aantal uur (afhankelijk van het weer). Past u op voor uw kleding? Onze schilders plaatsen bordjes om u te waarschuwen.

Verwacht Wat wordt er van mij verwacht

Algemeen, wilt u:

  • Losse spullen (plantenbakken, vuilnisemmers, fietsen) uit het trapportaal verwijderen?
  • Voorzichtig zijn? En een oogje op uw huisdier(en) houden?

Voorafgaand aan het werk

Eventuele aanwijzingen van onze vaklieden opvolgen.

Tijdens het schoonmaken

De ramen, deuren en roosters sluiten.

FAQ Veelgestelde vragen

Moet ik thuis blijven?
Wij hebben uw hulp wel nodig. Bijvoorbeeld om uw deur te schilderen. Wij zullen een afspraak met u maken.
Ik ben niet thuis op het afgesproken tijdstip. Wat moet ik doen?
U kunt een nieuwe afspraak maken met teamleider Ron Groen. Zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
Schade?
Schades graag binnen 48 uur melden bij teamleider Ron Groen. Zijn gegevens staan verderop vermeld. Of u kunt het www.vanwijkvgo.nl/evaluatieformulier gebruiken. Wij raden u aan om uw spullen op tijd weg te halen. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor de gevolgen als u uw spullen niet weghaalt.
Waar kan ik terecht voor vragen of klachten tijdens de werkzaamheden?
Tijdens het werk kunt u terecht bij teamleider Ron Groen, zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
Een andere vraag?
Voor vragen over de dagelijkse werkzaamheden, voor eventuele suggesties of problemen over de uitvoering kunt u contact opnemen met teamleider Ron Groen, de contactgegevens staan verderop vermeld.

Plattegrond en routing

Volgorde:

  1. Blok C (start 29-08-2022)
  2. Blok D
  3. Blok B
  4. Blok D (einde 21-11-2022, indien alles volgens planning verloopt)

Afspraak maken?

U kunt een afspraak maken tijdens onze werktijden die zijn als volgt:

Maandag
07.00 - 16.00 uur
Dinsdag
07.00 - 16.00 uur
Woensdag
07.00 - 16.00 uur
Donderdag
07.00 - 16.00 uur
Vrijdag
07.00 - 16.00 uur
Zullen wij u terugbellen?

Contact

Neem direct contact op met teamleider Ron Groen.

Klacht of compliment?

Wilt u iets kwijt over het project dat wij hebben uitgevoerd, vul dan hier uw bevindingen in.


U kunt telefonisch een afspraak maken of via onderstaand formulier. Let op, uw afspraak dient nog te worden bevestigd.

Uw contactpersonen we denken graag mee


Kantoor


Erik van den Berk
Junior projectleider

Op locatie


Ron Groen
Teamleider
Download de PDF