088 999 50 00

Algemene projectinformatie Leonard Springerlaan 2 t/m 98 + 270 t/m 366 Haarlem

In opdracht van Ymere voeren wij onderhoudswerkzaamheden uit aan de buitenkant van het gebouw. In de week van maandag 5 september 2022 treffen wij voorbereidingen om de werkzaamheden uit te voeren. We beginnen met de werkzaamheden op het dak aan de Leonard Springerlaan 2 t/m 98. Een week later gaan wij beginnen op het dak aan de Leonard Springerlaan 270 t/m 366. In totaal zijn we ongeveer vijf weken aan het werk. Bij onvoorziene (weer)omstandigheden, zou deze periode iets langer kunnen duren. Bij vertragingen brengen wij u schriftelijk op de hoogte. Onze vaklieden proberen zo min mogelijk overlast te bezorgen maar u zult wel merken dat er gewerkt wordt! Misschien is het wat stoffiger dan normaal, vanwege het schuren. En u zult ook ‘werk-geluiden’ met name in de eerste week nadat we gestart zijn, als we gaan hakken en slopen.

BOUWPLAATS

Onze bouwplaats (voor materiaalopslag, een schaftkeet, toilet en vuilcontainer) bouwen wij openkele parkeervakken. Er is gedurende de werkzaamheden dus minder parkeergelegenheid in de buurt.

Werkzaamheden uitgevoerd door Van Wijk

  • Het aan- en afvoeren van materiaal/afval van het dak met een hijskraan;
  • Trespa beplating verwijderen op het dak;
  • Verwijderen van de betondekking aan de betonkolommen op het dak:

Storten van nieuwe betonkolommen op het dak;

  • Plaatsen van nieuwe staal constructie op het dak;
  • Diverse aftimmerwerkzaamheden op het dak.
  • Verwacht Wat wordt er van mij verwacht

    Algemeen, wilt u:

    • Een strook van vijf meter rondom het gebouw vrijhouden?
    • Voorzichtig zijn? En een oogje op uw huisdier(en) houden?
    • Niet in de buurt van de hijskraan lopen of staan tijdens hijswerkzaamheden.

    FAQ Veelgestelde vragen

    Moet ik thuis blijven?
    Nee, u hoeft niet thuis te blijven.
    Schade?
    Schades graag binnen 48 uur melden bij . Zijn gegevens staan verderop vermeld. Of u kunt het www.vanwijkvgo.nl/evaluatieformulier gebruiken. Wij raden u aan om uw spullen op tijd weg te halen. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor de gevolgen als u uw spullen niet weghaalt.
    Waar kan ik terecht voor vragen of klachten tijdens de werkzaamheden?
    Tijdens het werk kunt u terecht bij , zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
    Een andere vraag?
    Voor vragen over de dagelijkse werkzaamheden, voor eventuele suggesties of problemen over de uitvoering kunt u contact opnemen met , de contactgegevens staan verderop vermeld.

    Plattegrond en routing

    • Bij de rood omlijnde woningen vinden werkzaamheden plaats.
    • Start flat 1 (nummers 2 t/m 98): 5 september 2022
    • Start flat 2 (nummers 270 t/m 366): 12 september 2022.
    • Bij de grijs omlijnde woningen vinden geen werkzaamheden plaats.

    Afspraak maken?

    U kunt een afspraak maken tijdens onze werktijden die zijn als volgt:

    Maandag
    07.00 - 16.00 uur
    Dinsdag
    07.00 - 16.00 uur
    Woensdag
    07.00 - 16.00 uur
    Donderdag
    07.00 - 16.00 uur
    Vrijdag
    07.00 - 16.00 uur
    Zullen wij u terugbellen?

    Contact

    Neem direct contact op met

    Klacht of compliment?

    Wilt u iets kwijt over het project dat wij hebben uitgevoerd, vul dan hier uw bevindingen in.


    U kunt telefonisch een afspraak maken of via onderstaand formulier. Let op, uw afspraak dient nog te worden bevestigd.

    Uw contactpersonen we denken graag mee


    Kantoor


    Michael Sterkeboer
    Werkvoorbereider Planmatig Onderhoud
    Download de PDF