088 999 50 00

Algemene projectinformatie Dorpsstraat 100A t/m 100B – 102A t/m 102D Loenen aan de Vecht.

In opdracht van Vecht en Omstreken voeren wij onderhoudswerkzaamheden uit aan de buitengevels. In de week van maandag 21 oktober 2024 treffen wij voorbereidingen om werkzaamheden aan het complex uit te voeren. Wij beginnen met het plaatsen van de steigers. In totaal zijn we ongeveer 6 tot 7 weken aan het werk.

Bij onvoorziene (weer)omstandigheden, zou deze periode iets langer kunnen duren en brengen wij u schriftelijk op de hoogte..

Onze vaklieden proberen zo min mogelijk overlast te bezorgen maar u zult wel merken dat er gewerkt wordt! Misschien is het wat stoffiger dan normaal, vanwege het schuren. En u zult waarschijnlijk ook ‘werk-geluiden’ horen.

Bouwplaats

De bouwplaatsvoorzieningen, zoals een schaftkeet en een toilet proberen wij zo dicht mogelijk bij uw woningcomplex te plaatsen. In overleg met de gemeente zullen wij gebruik maken van openbare (parkeer) vakken. Er is dus mogelijk tijdelijk minder parkeergelegenheid in de buurt.

Tijdens de uitvoering zullen wij voor één a twee dagen, gebruik moeten maken van een bouwkraan. Dat betekent dat wij voor korte termijn een gedeelte van de straat moeten afzetten. Hierover zijn wij ook met de gemeente in overleg om goede afspraken te maken.

Werkzaamheden uitgevoerd door Van Wijk

Algemeen

  • Plaatsen gevelsteiger rondom het wooncomplex.
  • Reinigingswerkzaamheden van galerijvloeren, bordessen, hekwerken en goten.
  • Houtrot in kozijnen, ramen en deuren herstellen.
  • Schilderwerkzaamheden houten kozijnen, ramen en deuren.
  • Vervangen/ herstellen tochtstrips.
  • Diverse brandwerende maatregelen aanbrengen.
  • Herstel voegwerkzaamheden, raamdorpelstenen en hydrofoberen van de gevel.
  • Vervangen van bestande armaturen ter plaatse van wanden en plafonds.

Huisnummers 100A – 102C – 102D

Vervangen van schuifpui voor een nieuwe kunststof schuifpui.

Verwacht Wat wordt er van mij verwacht

Algemeen, wilt u:

  • Een strook van drie meter rondom het gebouw vrijhouden voor het plaatsen van gevelsteigers?
  • Losse spullen (tuinmeubilair, barbecues, plantenbakken, vuilnisemmers, fietsen) tijdelijk weghalen?
  • Beplanting rondom het gebouw snoeien en/of verwijderen?
  • Voorzichtig zijn? En een oogje op uw huisdier(en) houden?
  • Niet op de steigers lopen. Steigers maken het voor insluipers/inbrekers gemakkelijker om bij uw woning te komen. Vergeet niet om uw woning en ramen goed af te sluiten;
  • Door trillingen van het schuren, hakken en frezen kunnen uw spullen van de vensterbank af vallen. Zorg dat tijdens de werkzaamheden deze vrij zijn.

Tijdens de reinigingswerkzaamheden en voegen uithakken

Graag uw ramen, deuren en roosters afsluiten.

Tijdens de schilderswerkzaamheden

We gaan delen schilderen. Het drogen van het schilderwerk duurt een aantal uur (afhankelijk van het weer). Past u op voor uw kleding? Onze schilders plaatsen bordjes om u te waarschuwen.

Inzet van steigermaterieel

Om de werkzaamheden goed en veilig uit te voeren, zullen wij gebruik maken van steigermaterieel, dat in uw tuin wordt geplaatst. Tijdens de opbouw van deze steigers vragen wij u om voorzichtig te zijn. Verder is het niet toegestaan om gebruik te maken van de steigers tijdens en na werktijd.

 

 

FAQ Veelgestelde vragen

Moet ik thuis blijven?
Voor het aanbrengen van brandwerende voorzieningen, plaatsen van nieuwe schuifpui (nr 100 - 102C - 102D) krijgt u een aparte uitnodiging waarin de uitvoeringsdatum staat vermeld. Wij vragen u deze dag(en) aanwezig te zijn. Voor de herstelwerkzaamheden en schilderwerkzaamheden aan houten kozijnen, ramen en deuren, zullen wij tussendoor zoveel mogelijk combineren. Voor de overige werkzaamheden hoeft u niet thuis aanwezig te zijn. Mogelijk zullen wij u een aantal keer vragen om medewerking te verlenen, zoals het openen van een poort, eigendommen te verplaatsen, etc.
Ik ben niet thuis op het afgesproken tijdstip. Wat moet ik doen?
Als u zelf niet thuis kunt zijn op de geplande uitvoeringsdagen, vragen wij u vriendelijk om vrienden, kennissen of buren te benaderen voor de uitvoeringsdagen. Als u dat zelf niet kan regelen, kunt u contact opnemen met de uitvoerder. Zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
Kan ik mijn schotelantenne door jullie laten verwijderen?
Nee. De schotelantenne moet u zelf verwijderen.
Schade?
Schades graag binnen 48 uur melden bij uitvoerder Michael Kragten. Zijn gegevens staan verderop vermeld. Of u kunt het www.vanwijkvgo.nl/evaluatieformulier gebruiken. Wij raden u aan om uw spullen op tijd weg te halen. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor de gevolgen als u uw spullen niet weghaalt.
Waar kan ik terecht voor vragen of klachten tijdens de werkzaamheden?
Tijdens het werk kunt u terecht bij uitvoerder Michael Kragten, zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
Een andere vraag?
Voor vragen over de dagelijkse werkzaamheden, voor eventuele suggesties of problemen over de uitvoering kunt u contact opnemen met uitvoerder Michael Kragten, de contactgegevens staan verderop vermeld.

Plattegrond en routing

  • Roodblauwgroen omlijnde woningen wordt onderhoud uitgevoerd.

  • Blauw vervangen voegwerk –  Groen vervangen voegwerk (hoogte 50cm).

  • Rood wordt geen voegwerk uitgevoerd.

  • Grijs omlijnde woningen wordt geen onderhoud uitgevoerd.

Afspraak maken?

U kunt een afspraak maken tijdens onze werktijden die zijn als volgt:

Maandag
07.00 - 16.00 uur
Dinsdag
07.00 - 16.00 uur
Woensdag
07.00 - 16.00 uur
Donderdag
07.00 - 16.00 uur
Vrijdag
07.00 - 16.00 uur
Zullen wij u terugbellen?

Contact

Neem direct contact op met uitvoerder Michael Kragten.

Klacht of compliment?

Wilt u iets kwijt over het project dat wij hebben uitgevoerd, vul dan hier uw bevindingen in.


U kunt telefonisch een afspraak maken of via onderstaand formulier. Let op, uw afspraak dient nog te worden bevestigd.

Uw contactpersonen we denken graag mee


Kantoor


Pieter Arians
Projectleider

Op locatie


Michael Kragten
Uitvoerder
Frank van der Meer
Teamleider
Download de PDF