088 999 50 00

Algemene projectinformatie Bellevuelaan 97 t/m 289 te Haarlem

In opdracht van MVGM gaan wij onderhoudswerkzaamheden uitvoeren aan de entree, lifthallen en trappenhuis-doorgangen. In de week van 28 maart 2022 gaan wij voorbereidingen treffen om werkzaamheden uit te voeren. In totaal zijn we ongeveer acht weken aan het werk. Bij onvoorziene (weer)omstandigheden, zou deze periode iets langer kunnen duren. Bij vertragingen brengen wij u schriftelijk op de hoogte.

Onze vaklieden proberen zo min mogelijk overlast te bezorgen maar u zult wel merken dat er gewerkt wordt! Misschien is het wat stoffiger dan normaal, vanwege het schuren. En u zult waarschijnlijk ook geluid horen.

BOUWPLAATS

Onze bouwplaats (voor materiaalopslag, een schaftkeet en toilet) bouwen wij op enkele parkeervakken. Er is gedurende de werkzaamheden dus minder parkeergelegenheid.

Werkzaamheden uitgevoerd door Van Wijk

  • Bestaande stalen deuren van hoofdentree vervangen voor houten deuren met een kozijn;
  • Bestaande lichtvoorziening in de hoofdentree vervangen;
  • Decoratieve wanddecoraties aanbrengen in hoofdentree binnen;
  • Bestaande huisnummer bordjes vervangen voor nieuwe huisnummer aanduiding;
  • Plaatsen van stalen plantenbakken boven de postkasten binnen;
  • Bekleden van de betonnen pilaren buiten;
  • Schilderwerk aan de wanden en plinten van de lifthallen en doorgangen trappenhuizen binnen;
  • Het schilderen van het plafond boven de hoofdentree buiten.

Pas op: NAT

We gaan alle binnenwanden in de algemene ruimtes schilderen. Het drogen van het schilderwerk duurt een aantal uur (afhankelijk van het weer). Past u op voor uw kleding? Onze schilders plaatsen bordjes om u te waarschuwen.

Verwacht Wat wordt er van mij verwacht

Algemeen, wilt u:

  • Verwijderen van alle persoonlijke spullen (bijvoorbeeld naamplaatje en tegeltjes) in alle lifthallen en trappenhuis doorgangen.
  • Voorzichtig zijn? En een oogje op uw huisdier(en) houden?

Tijdens het gebruik van rolsteigers:

Graag de aanwijzingen van de werklieden opvolgen.

FAQ Veelgestelde vragen

Moet ik thuis blijven?
U hoeft niet thuis te blijven.
Schade?
Schades graag binnen 48 uur melden bij uitvoerder/werkvoorbereider Zoran Zubcevic. Zijn gegevens staan verderop vermeld. Of u kunt het www.vanwijkvgo.nl/evaluatieformulier gebruiken. Wij raden u aan om uw spullen op tijd weg te halen. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor de gevolgen als u uw spullen niet weghaalt.
Waar kan ik terecht voor vragen of klachten tijdens de werkzaamheden?
Tijdens het werk kunt u terecht bij uitvoerder/werkvoorbereider Zoran Zubcevic, zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
Een andere vraag?
Voor vragen over de dagelijkse werkzaamheden, voor eventuele suggesties of problemen over de uitvoering kunt u contact opnemen met uitvoerder/werkvoorbereider Zoran Zubcevic, de contactgegevens staan verderop vermeld.

Plattegrond en routing

  • Rood omlijnde woningen: werkzaamheden.
  • Grijs omlijnde woningen: geen werkzaamheden.

Afspraak maken?

U kunt een afspraak maken tijdens onze werktijden die zijn als volgt:

Maandag
07.00 - 16.00 uur
Dinsdag
07.00 - 16.00 uur
Woensdag
07.00 - 16.00 uur
Donderdag
07.00 - 16.00 uur
Vrijdag
07.00 - 16.00 uur
Zullen wij u terugbellen?

Contact

Neem direct contact op met uitvoerder/werkvoorbereider Zoran Zubcevic.

Klacht of compliment?

Wilt u iets kwijt over het project dat wij hebben uitgevoerd, vul dan hier uw bevindingen in.


U kunt telefonisch een afspraak maken of via onderstaand formulier. Let op, uw afspraak dient nog te worden bevestigd.

Uw contactpersonen we denken graag mee


Kantoor


Axel Mijnders
Junior projectleider

Op locatie


Zoran Zubcevic
Uitvoerder/werkvoorbereider
Stephan Desforges
Teamleider
Download de PDF