088 999 50 00

Algemene projectinformatie Andorrastraat 1 t/m 66 Haarlem

In opdracht van Ymere voeren wij onderhoudswerkzaamheden aan de entree en portieken.

In de week van 25 november 2019 gaan wij voorbereidingen treffen om werkzaamheden aan de binnenzijde van uw complex uit te voeren. We beginnen met het plaatsen van de bouwplaats.

In totaal zijn we ongeveer zes weken aan het werk. Bij onvoorziene (weer)omstandigheden, zou deze periode iets langer kunnen duren. Bij vertragingen brengen wij u schriftelijk op de hoogte.

Onze vaklieden proberen zo min mogelijk overlast te bezorgen maar u zult wel merken dat er gewerkt wordt! Misschien is het wat stoffiger dan normaal, vanwege het schuren. En u zult waarschijnlijk ook ‘werk-geluiden’ horen.

BOUWPLAATS

Onze bouwplaats (voor materiaalopslag, een schaftkeet, toilet en vuilcontainer) bouwen wij op enkele parkeervakken. Er is gedurende de werkzaamheden dus minder parkeergelegenheid voor de bewoners.

Werkzaamheden uitgevoerd door Van Wijk

  • Schilderen;
  • Op alle verdiepingen wordt de vloerbedekking in de lifthal verwijderd. Na het schilderen wordt er nieuwe marmoleum gelegd.

Pas op: NAT

We gaan alle houten delen schilderen. Het drogen van het schilderwerk duurt een aantal uur (afhankelijk van het weer). Past u op voor uw kleding? Onze schilders plaatsen bordjes om u te waarschuwen.

Verwacht Wat wordt er van mij verwacht

Algemeen, wilt u:

  • voorzichtig zijn? En een oogje op uw huisdier(en) houden?
  • losse spullen (kasten, schilderijen, planten e.d.) tijdelijk weghalen?

Voorafgaand aan het werk

  • Graag losse spullen uit de trappenhuizen halen.

FAQ Veelgestelde vragen

Moeten ik/wij thuis blijven?
Wij hebben uw hulp een paar keer nodig. Bijvoorbeeld om de deur te schilderen of de onderhoudsbeurt aan de ramen uit te voeren. Wij zullen een afspraak met u maken.
Ik ben niet thuis op het afgesproken tijdstip thuis zijn. Wat moet ik doen?
U kunt een nieuwe afspraak maken. De contactgegevens staan verderop vermeld.
Hoe lang duren de werkzaamheden?
Het werk verschilt per verdieping. Gemiddeld zijn we een ruime week per verdieping. Het project duurt totaal zo'n 6 weken.
Schade?
Schades graag binnen 48 uur melden bij de teamleider. Zijn gegevens staan verderop vermeld. Of u kunt het www.vanwijkvgo.nl/evaluatieformulier gebruiken. Wij raden u aan om uw spullen op tijd weg te halen. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor de gevolgen als u uw spullen niet weghaalt.
Waar kan ik terecht voor vragen of klachten tijdens de werkzaamheden?
Tijdens het werk kunt u terecht bij onze teamleider, zijn contactgegevens staan verderop vermeld.
Ik heb een andere vraag.
Voor vragen over de dagelijkse dingen, voor eventuele tips of problemen kunt u contact opnemen met onze teamleider. De contactgegevens staan verderop vermeld.

Plattegrond en routing

Afspraak maken?

U kunt een afspraak maken op de volgende dagen / tijdstippen:

Maandag
7:00 - 16:00 uur
Dinsdag
7:00 - 16:00 uur
Woensdag
7:00 - 16:00 uur
Donderdag
7:00 - 16:00 uur
Vrijdag
7:00 - 16:00 uur
Zullen wij u terugbellen?

Contact

Neem direct contact op met senior projectleider Johan de Jongh.

Niet tevreden?

Bent u niet tevreden over Van Wijk Vastgoedonderhoud, vul dan hier uw bevindingen in.


U kunt telefonisch een afspraak maken of via onderstaand formulier. Let op, uw afspraak dient nog te worden bevestigd.

Uw contactpersonen we denken graag mee

Johan de Jongh
senior projectleider
Wesley van Sluis
Teamleider
Download de PDF